Thursday 21 February 2019

KISAH SEDIH SEORANG PENGURUS HARTA TANAH.

“Saya sediakan tempat yang cantik dan selesa tapi dibuatnya macam pelupusan sampah.”
Sedih saya bila ada pelanggan saya yang tak hargai kemudahan yang telah kami sediakan.
Baru-baru ni selesai saja seorang pelanggan yang sewa homestay saya biasanya saya akan ambil kunci terus atau tinggalkan dalam peti surat.
Apa yang saya sedih, bila masuk dalam rumah, sampah penuh tak dibuang dalam tong sampah. Air kopi dan milo merata-rata tempat sampai atas lantai.
Dalam toilet penuh satu sudut dengan pampers anak-anak. Dinding dekat ruang tamu pula ada contengan krayon. Allahu..
Ramai customer saya yang baik dan bagus cuma kali ni dapat yang kurang bertanggungjawab dan bersih.
Saya bersyukur tak ada barang-barang lain yang rosak cuma berselerak dan kotor sahaja. Homestay ni bukanlah seperti hotel. Kalau tinggal dihotel pun tetap kena jaga baik-baik.
Homestay Sutera Bayu yang saya buat dekat Pulau Langkawi ni berdekatan dengan Pantai Chenang dan Airport.
Homestay yang luas dengan 3 bilik tidur ni boleh muat 12 orang. Kalau hotel susah nak sewa satu bilik tinggal ramai-ramai. Better ambil homestay.
Homestay Sutera Bayu juga sediakan tempat letak kereta yang luas. Tak perlu pening nak letak dekat mana.
Homestay ni juga ruang tamu dan biliknya disediakan aircond, Tv, Katil Queen Size, Astro, Iron, Waterheater, Wifi, Mini fridge. Nak buat minuman juga disediakan kopi, milo, nescafe dan susu dalam paket.
Harga hanya RM150 sahaja untuk satu hari.
Booking dan tanya tarikh dahulu dengan klik link whatsapp ni Www.wasap.my/60137974774/homestay
Kalau datang ke Pulau Langkawi, pilihlah Homestay Sutera Bayu. Janji jaga kebersihan ya....

Ok tak cerita neh?

Image result for RUMAH KOTOR
#Gambar sekadar hiasan.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Followers

Kenali Abam

Yazid Ahmat merupakan seorang perunding hartanah di Johor Bahru. Sebarang petanyaan boleh menghubungi talian 013-7974774 E-mail : yazid.zeema@gmail.com.

Pesanan Abam

Beli rumah awal, jangan tunggu waktu senja usia.
Modal bukan dalam bentuk wang sahaja, masa juga modal utama sebenarnya.


Powered by Blogger.

Mari Melawat Kami

Search This Blog

PENYEWA MISTERI

Rumah Untuk Dijual

Rumah Untuk Dijual